
מה זה CRM?
בגדול – הדבר שיעזור לכם, יותר מהכל, לנהל את העסק שלכם ביעילות המרבית; למקסם רווחים, לנהל נכון את הזמן ולצמצם טעויות.
Costumer Relation Manegement, או בעברית – מערכת לניהול קשרי לקוחות. כיום מרבית הארגונים משתמשים במערכת זו היות והיא מהווה את הדרך האולטימטיבית לייעל את פעילות הארגון.
היא מאגדת את כל המידע שאתם זקוקים לו על הלקוחות שלכם: תהליכי מכירה, ניהול ושימור לקוחות, סטטוס לקוח ועוד, לצד מידע נוסף על פעילות הארגון כמו ניהול משימות, מלאי, הנהלת חשבונות וניהול פרויקטים. האינטגרציה בין תחום הלקוחות לתחום המנהלי והארגוני מאפשרת סנכרון מושלם עבור הפעילות השוטפת של הארגון.
במערכת ה-CRM מרוכז כל המידע שאתם צריכים על לקוחות קיימים, לקוחות עבר ולקוחות פוטנציאליים: פרטי התקשרות, סטטוס מול הארגון ותיעוד של כל התקשורת שנעשתה עמו. הכל מרוכז במקום אחד ומאפשר גישה נוחה ושליפה מהירה של המידע בעת הצורך. בעזרת המערכת תוכלו לשפר את היחסים עם הלקוחות שלכם ולהגיע למצב של שליטה מלאה בכל הנדרש על מנת שתוכלו לספק להם שירות טוב.
מערכת ה-CRM מצוינת עבור ניהול המכירות שלכם. זוהי הדרך הקלה ביותר לנהל את מערך המכירות וכמובן למקסם אותו בצורה האופטימלית.
במערכת הCRM של Vtiger תוכלו, למשל, לאסוף ידע משלל חברי הארגון באמצעות צ'אט או תיבות תזכורת שיאפשרו לכם שיתוף פעולה יעיל שיעזור לכם לתכנן מהלכים קדימה. בנוסף, המערכת תסייע לכם לתעדף משימות וכמו כן היא מבצעת אוטומציה של פעולות חוזרות, כמו להזכיר לכם לעקוב אחר תהליך עם לקוח מסוים,, לעדכן מידע רלוונטי, לייבא את הדואר הנכנס שלכם וכו'.
מערכת הCRM של Vtiger תעזור לכם להתייעל על ידי פונקציות חשובות כמו דירוג הלידים על פי פוטנציאל הסגירה שלהם, שיעזור לכם למנן את מידת ההשקעה שלכם פר ליד, או התראה שתקפוץ לכם בכל פעם שליד "חם" נמצא בהשהיה ארוכה מדי ומאיים ללכת לאיבוד.
אצלנו בR.D Tech תמצאו ליווי בכל הקשור להטמעה, תפעול ואפיון המערכת בארגון שלכם, התאמתה לצרכים העסקיים ולאופי הייחודי בו מתנהל הארגון שלכם.